Jangan Menyerah

Khamis, 17 Mac 2016

Kisah Cinta Kita ( Cerita Pendek )

Ini kisah KAU AKU KITA. Masa tu kita sama-sama TERSUKA TANPA SENGAJA. Tapi, kita pendam sebab malu nak luahkan. Ingat tak mula-mula kita berkenalan? Mula-mula saya ingat, awak ni lembut macam sotong. Saya mula berangan tak nak bakal SUAMI KU ENCIK SOTONG. Awak selalu stalk saya bila saya keluar, saya pun selalu stalk awak dekat luar rumah. Terkejut saya bila ABANG SADO JEMUR KAIN. Rupa-rupanya abang sado itu awak. Bila saya lalu depan rumah awak sambil bawa bunga, awak panggil saya ni CIK BUNGA & ENCIK SOMBONG gelaran saya bagi kat awak sebab awak tak nak tegur walaupun kita ni berjiran sebelah jer. Hati saya berkata "Sekadar hello bisa membuat ku gamam. Dengan senyuman, aku bagai dikayangan" ( lirik lagu #mungkinsaja ). Tapi dalam hati awak pula berkata " Baby i love you. Dalam hatiku. Dapatkah ku luah padamu?" ( lirik lagu #ceritakita ). Akhirnya kita sama-sama beranikan diri untuk berkenalan dari awal dan meluahkan perasaan masing-masing. Then, bermulalah #ceritakita .#mungkinsaja kita ada JODOH.
 
* sekadar hiburan * - Tamat -

P/s : Main petik jer tajuk lagu n nama drama lakonan @aamyrarosli n @jannanick untuk jadikan sebuah kisah. Y(^_^)Y

Tiada ulasan:

Catat Ulasan